Direktlänk till inlägg 6 november 2012

mot nya mål

Av sophie lamberg - 6 november 2012 13:45

Halloj!

nu har denna helg hunnit passera å veckan har hunnit flyta på ganska snabbt.

Ifredags vart det jobb på konserthuset, efter att jag hade jobbat på Busbolaget. 

riktigt roligt som vanligt =) 

Lördagen bjöd på haloween fest hos mammsen. 

Ronja gillade inte inte alla läskiga karaktärer som dök upp under kvällen. 

men det va trevligt å gott. kvällen slutade tidigt då freja vaknade å va upp å traskade.

jag va helt slut för den delen oxå, kl 06.30 är inte helt Ok att gå upp på helgen.

söndagen var nog väldigt lugn, kommer inte än ihåg vad som hände då =)


På fredag ska jag å Henke gå på Johan Glans på konserthuset å det ska bli galet roligt.

ungarna ska sova hos mamma.

sen på natten kl 01.00 går min buss mot Ullared för en heldags shopping.

känns lite lätt mobbat att åka helt själv, men så fick de blir då ingen av mina vänner kunde följa med :(

kanske blir bra det oxå, lite ensamtid. eller ensam blir man väl aldrig på Ullared, men det hade ju varit trevligt att prata med någon när man står i alla körer, eller när man inte vet vad man ska välja av alla saker som erbjuds. 

sen funderar jag på hur jag ska lösa detta med mitt ständiga ätande? jag får nog packa ner en lite kylväska med mellisar på dit & hemvägen =)

kanske hinner man läsa lite i någon bra bok. 

Förra gången jag var där åkte jag med Angelica & Josefin, då bodde vi i en stuga å de va toppen mysigt. men det är såååå extremt drygt att köra bil dit. 350kr kostar bussen å de känns ju som ett kap å slippa köra själv.

när någon annan kör är jag lika trött ändå, för då sitter jag på helspänn å liksom gasar å bromsar ändå. men buss känns bra!

undrar om man hittar massa bra saker som jag gjorde sist?

nu ska jag försöka vara lite ekonomisk å inte ta allt som jag vill ha =)

jag ska försöka hinna ta mig till pandurohobby outlet oxå å kanske hitta något fynd till bröllopet =)

jag som är pyssloman älskar ju att fixa grejer själv. men oftast så är det ju bara roligt dom 7 första grejerna å nu är de ju betydligt mer grejer som ska göras. 

Jag saknar min trogna vapendragare nå otroligt, känns så tomt utan dig.

jag hoppas att du snart mår bättre igen <3

nu är det ca 1,5 månade sen vi sågs å det känns helt galet, men 3.e hälft, eller vi sågs ju en super snabbis för några veckor sedan.

Men som sagt, miss you A.

Jag finns alltid här för dig!


-KÄRLEK-




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie lamberg - 2 februari 2013 00:43

Sitter just nu på bussen å kollar på alla fyllskallar som draggar av en efter en. Den ena vinglar mer än den tredje. Idag bjöd dagen på jobb å åter jobb å sen en öl :) först blev de jobb mellan 8.30-13.00 å sen 14.30-22.15 skönt att sluta tidigt när ...

Av sophie lamberg - 27 januari 2013 21:36

yes idag var det min tur att firas, 26år har jag hunnit med på denna jord. angelica påminde mig även om att de är min å henkes förlovningsdag idag. så grattis till mig/oss *2 =) 6 år har vi varit förlovade nu å tiden går tok fort. loye Y baby  ...

Av sophie lamberg - 23 januari 2013 17:20

Å vad jag vill att de ska vara fredag nu!!!! Då ska nämligen jag å mina fina sötaste raraste goaste härligaste bästisar åka till den stora staden å ängna mig åt de jag gör bäst just nu, planera bröllop!!! Vi ska gå på mässa. I Nacka-strand på lördag ...

Av sophie lamberg - 14 januari 2013 22:45

Nu är de 3 mån & 1 vecka sedan jag tog ett av mitt livs viktigaste beslut. Jag valde livet... Visst jag låg inte på döds bädden men hade stor risk att hamna där om jag fortsatt som jag gjorde. Nu är de 3 mån å 3 veckor sedan jag åt de jag älskar aldr...

Av sophie lamberg - 12 januari 2013 08:45

Yes idag är första gången vi ska träffas alla i brudföljet å gå igenom liten tankar & funderingar. Ska bli skoj :) igår på kvällen så satt jag å Henke å gick igenom de större bitarna som ska fixas å det som har fixats. Sen är ju budjeten en sort för ...

Presentation


Följ en 2 barn mors vardag genom bröllop planering, Operation, galenskap å pyssel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards