Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Härlig kväll

Av sophie lamberg - 2 februari 2013 00:43

Sitter just nu på bussen å kollar på alla fyllskallar som draggar av en efter en. Den ena vinglar mer än den tredje. Idag bjöd dagen på jobb å åter jobb å sen en öl :) först blev de jobb mellan 8.30-13.00 å sen 14.30-22.15 skönt att sluta tidigt när de igentligen var planerar att sluta halv ett. Men fick gå tidigare så då passade jag å Nina å Julia på att ta en öl :) härligt att komma ut lite. Ännu roligare att vara nykter å se på alla ids... Tänk hur folk kan bete sig eller snarare hur dom inte kan bete sig pga lite alkohol. Tur att man håller sig själv på banan mesta dels, men nu var de bra länge sen de blev ett glas för mycket. Alla säger att man blir såååå lätt påverkad efter op men de har inte jag märkt något av. Imorgon blir de fix å trix på hemma plan å mys med familjen. Ha de gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie lamberg - 27 januari 2013 21:36

yes idag var det min tur att firas, 26år har jag hunnit med på denna jord. angelica påminde mig även om att de är min å henkes förlovningsdag idag. så grattis till mig/oss *2 =) 6 år har vi varit förlovade nu å tiden går tok fort. loye Y baby  ...

Av sophie lamberg - 23 januari 2013 17:20

Å vad jag vill att de ska vara fredag nu!!!! Då ska nämligen jag å mina fina sötaste raraste goaste härligaste bästisar åka till den stora staden å ängna mig åt de jag gör bäst just nu, planera bröllop!!! Vi ska gå på mässa. I Nacka-strand på lördag ...

Av sophie lamberg - 14 januari 2013 22:45

Nu är de 3 mån & 1 vecka sedan jag tog ett av mitt livs viktigaste beslut. Jag valde livet... Visst jag låg inte på döds bädden men hade stor risk att hamna där om jag fortsatt som jag gjorde. Nu är de 3 mån å 3 veckor sedan jag åt de jag älskar aldr...

Av sophie lamberg - 12 januari 2013 08:45

Yes idag är första gången vi ska träffas alla i brudföljet å gå igenom liten tankar & funderingar. Ska bli skoj :) igår på kvällen så satt jag å Henke å gick igenom de större bitarna som ska fixas å det som har fixats. Sen är ju budjeten en sort för ...

Av sophie lamberg - 7 januari 2013 20:50

Idag var de skönt att börja jobba igen, på menyn stod korv gryta med couscous. De blev helt ok :) Ronja å Freja va super glada över att få träffa alla kompisarna å leka å busa, de är så otroligt skönt att dom trivs så bra båda två. ...

Presentation


Följ en 2 barn mors vardag genom bröllop planering, Operation, galenskap å pyssel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards