Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Första dagen på jobbet efter skön ledighet.

Av sophie lamberg - 7 januari 2013 20:50

Idag var de skönt att börja jobba igen, på menyn stod korv gryta med couscous. De blev helt ok :) Ronja å Freja va super glada över att få träffa alla kompisarna å leka å busa, de är så otroligt skönt att dom trivs så bra båda två. Nu har jakten efter den perfekt klänningen börjat, va på Ruths å kikade, å hittade ingenting. Eller de finns ju mycket fint men inget som passade min budjet. Jag vill ju ha en tyll/spets klänning å då får man punga ut 10-15.000 kr å de är något jag aldrig skulle betala för en klänning. Man kan inte heller hyra dessa klänningar eftersom man inte kan ändra dom, när man klippt i dom så är de liksom klippt, går inte att sy om då. När vi var i Göteborg i somras såg jag en helt magis klänning, men jag kunde ju inte köpa den då å nu finns de ingen liknande ute på marknade som jag hittat. Sen är de ju lite problematiskt med min vikt mindskning oxå, går ju inte att bara beställa eller köpa den vart som eftersom den måst Ändras å fixas, å jag vet inte vilken storlek man skulle ta heller. Just nu känns allt som rör bröllopet ganska rörigt. Jag vet varken ut eller in. Men allt får nog en bra lösning tillslut.

 
 
saxen

saxen

11 januari 2013 09:01

Hej! Hittade din blogg via svammelhörnan, inväntar själv besked om OP..
Såg att du också bor i Västerås, kul :)

http://www.saxins.com

sophie lamberg

11 januari 2013 14:20

Va skoj :) hoppas att din väntan inte blir alt för lång. Hur långt har du kommit i utredningen?

 
saxen

saxen

12 januari 2013 17:05

Jag ska träffa läkare på torsdag :)
Tog det lång tid för dig efter du varit hos läkaren? :D

http://www.saxins.com

sophie lamberg

13 januari 2013 08:42

Vilket stadium i utredningen är du i? På vårdcentralen? Eller i Uppsala eller är du färdig i Uppsala å ska träffa Västerås läkaren? För mig tig de 3 år från att remissen kom till Västerås tills op. En jätte lång väntan.

 
saxen

saxen

16 januari 2013 10:12

Nej i Uppsala sen är det bara träff med kirurgen om jag får godkänt imorrn vill säga.. Jag ska opas i Uppsala så jag behöver inte göra besöken i västerås.. Min remiss skickades i slutet på februari förra året, räknar med att få OP innan sommaren iaf, lutar åt mars/april tror jag.. Ska ju gå genom vårdgarantin också så.
Oj vad länge du fick vänta :/

http://www.saxins.com

sophie lamberg

23 januari 2013 20:38

Hoppas tiden går fort tills dess :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie lamberg - 2 februari 2013 00:43

Sitter just nu på bussen å kollar på alla fyllskallar som draggar av en efter en. Den ena vinglar mer än den tredje. Idag bjöd dagen på jobb å åter jobb å sen en öl :) först blev de jobb mellan 8.30-13.00 å sen 14.30-22.15 skönt att sluta tidigt när ...

Av sophie lamberg - 27 januari 2013 21:36

yes idag var det min tur att firas, 26år har jag hunnit med på denna jord. angelica påminde mig även om att de är min å henkes förlovningsdag idag. så grattis till mig/oss *2 =) 6 år har vi varit förlovade nu å tiden går tok fort. loye Y baby  ...

Av sophie lamberg - 23 januari 2013 17:20

Å vad jag vill att de ska vara fredag nu!!!! Då ska nämligen jag å mina fina sötaste raraste goaste härligaste bästisar åka till den stora staden å ängna mig åt de jag gör bäst just nu, planera bröllop!!! Vi ska gå på mässa. I Nacka-strand på lördag ...

Av sophie lamberg - 14 januari 2013 22:45

Nu är de 3 mån & 1 vecka sedan jag tog ett av mitt livs viktigaste beslut. Jag valde livet... Visst jag låg inte på döds bädden men hade stor risk att hamna där om jag fortsatt som jag gjorde. Nu är de 3 mån å 3 veckor sedan jag åt de jag älskar aldr...

Av sophie lamberg - 12 januari 2013 08:45

Yes idag är första gången vi ska träffas alla i brudföljet å gå igenom liten tankar & funderingar. Ska bli skoj :) igår på kvällen så satt jag å Henke å gick igenom de större bitarna som ska fixas å det som har fixats. Sen är ju budjeten en sort för ...

Presentation


Följ en 2 barn mors vardag genom bröllop planering, Operation, galenskap å pyssel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards