Alla inlägg den 6 januari 2013

Av sophie lamberg - 6 januari 2013 19:57










glömde lägg in nya rummet i förra inlägget.



här komemr den =)



   







Av sophie lamberg - 6 januari 2013 19:21

Yes då så minna vänner...

nu är jul ledigheten snart över, varit hemma sen 22 dec å det har varit toppen skönt att bara umgåts med familj å vänner. Freja har ju haft en dust med hög feber men nu sen 1 vecka tillbax är alla pigg å krya i alla fall.

Julen är ju en sort för sig, mycket hattande hit å dit.

den 22.a fyllde i alla fall systeryster år så då var vi där å firade henne.

den 23 hade vi lillajul hos pappa med familj.

den 24 kom mamma med familj & moster med familj Å kim & marie (dom är ju mammas familj men dom får endå en egen kategori) här hemma bjöds de på frukost buffe å mys. eller...? jo det va mysigt men så stojjigt vid bordet att jag knappt fick i mig en enda bit skinka. huggsexa delux =) 

sen på kvällen så blev de att fara vidare mot eriksborg å svärföräldrarna där även henkes 2 systrar var med + deras familjer. 

vi hade väldigt trevligt alla dagarna.

ungarna var så glada när tomten kom 3 gånger på 2 dagar, fast ronja hade lite skräck blandad förtjusning. 

De nya året firades in på talltorp hos den blivande familjen wolf/ljungqvist med annat gott sällskap å tillhörande middag som var toppen gott. henke fick ha turen att vara nykter å köra hem men det gick toppen bra de oxå.


Den senaste veckan har vi äntligen fått äset ur vagnen å ta tag i lite saker hemma som behövdes fixas. 

jag har fixat lite ute i förrådet å rensat å grejet.

sen så fick jag å henke nya tapeter + arbete i julklapp av mamma å patrik så de var bara att börja riva å skrubba å måla där inne. Igår kom dom å tapetserade hela dagen å det blev såååå fint. jag är sjukt nöjd. 

jag å våra tapeter vi hade innan kom aldrig riktigt överens, jag ville byta efter bara 3 veckor. men nu så 4 år senare så fick jag nya =) 


en sak som gjorde mig jätte glad i veckan var att träffa min minsta lillasyster My som jag inte träffat sen i Aug då hon valde att flytta till sin mor. Nu har hon i alla fall bestämt sig för att flytta tillbax till pappa å det känns så skönt. jag har saknat henne nå otroligt, men tiden gick snabbt å vi har varit sjuka typ hela hösten å så har hon varit sjuk så någon träff innan har inte blivit av. men nu så ska vi ändra på de =) 


jag skulle kunna skriva tok mycket mer om allt men jag rundar nog av här å målar lite ramar till sovrummet. 

eller kanske fixar med bröllops inbjudan =)

har i alla fall kommit på en design som är hyfsat lätt/snabbt att göra å jätte fin å söt. 

men skulle behöva rådgivning av en osynlig å ohörlig dam. 



laddar upp en bild bomb om vad som hänt sista tiden


     

bus på öppna förskolan med tjejerna

Yeey fan va bra jag är !! =)

 



no coments 



jag å min blivande på nyår.

 

 

super bra julklapp 

 

 

en mys kväll på tomte natten med min fina vän på skyen.

     

mina små bagare. deras julklapp från kim & marie =) 








Presentation


Följ en 2 barn mors vardag genom bröllop planering, Operation, galenskap å pyssel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards