Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Mys lördag

Av sophie lamberg - 3 november 2012 08:52

Välkommen underbara lördag morgon som redan bjudit på mys frukost med hela familjen, något som typ aldrig händer annars för Henke å jag delar (läs jag) får sovmorgon varje helgdag =) 

sen har jag hunnit busa massa med min hjärtan som jag inte träffade på hela dagen igår. kvalitetstid delux idag i stället =)

igår jobbade jag som sagt från 8.30-21.30 eller nja inte riktigt hade pass byte mellan 13-15 =)

roligt att jobba på båda ställena, de ena ger de de andra inte har så de passar perfekt att gästspela på konserthuset ibland.


Idag blir de halloween party hos mamman min, med fam. eklöf =) 

när jag berätta för Ronja om festen så sa hon att hon skulle vara häxa, freja troll, pappa häxa å tatta (Patrik) krokodil. haha ja de blir nog en utmaning som vi får se om han antar =)

snart blir de väl i alla fall att klä på sig lite grann å åka å kika vad vi kan hitta på affären.

kommer nog bli en toppen dag/kväll i alla fall


lite Operations Sophie infoför den som är intresserad kommer här:

-9kg sen flytstart (1månad sedan)

-kläderna sitter inte helt Ok längre, tur att jag sparat massa smal (smal är väl en underdrift att skriva,men mina mindre storlekar)

-kunde ha min kavaj som jag inte fått på mig på länge


jäkligt skönt att gå mot ett lättare mål med lättare kliv =)

men det är jäkligt sjukt att man fortfarande inte kan ta in komplimanger förutom från Ronja, jag vet att hon är ärligast. känns som alla andra säger de bara för att dom "måste", klart att de alltid är roligt att få komplimanger men sjuk som man är så borstar man bort dom lika snabbt som man fick dom. lite som sanden under skorna.

men jag hoppas att dom ändå sparas någon stans där inne i håligheten å att det kan komma till användning snart =)

jag tränar i alla fall på att säga tack för komplimangen i stället för standard frasen äääsch, det är en bit på vägen i alla fall =) 


tack för nu

 
 
Ingen bild

Johanna.Berg

3 november 2012 10:13

Du är Bra och en Kämpe. Kram

sophie lamberg

6 november 2012 14:07

tack!
kramar

 
Erika

Erika

3 november 2012 13:38

Visst är det härligt att komma i gamla kläder som man inte kunnat haft på länge, det är som att shoppa nytt utan att betala =)

http://erikanaslund.blogg.se

sophie lamberg

6 november 2012 14:07

ja vist är de =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophie lamberg - 2 februari 2013 00:43

Sitter just nu på bussen å kollar på alla fyllskallar som draggar av en efter en. Den ena vinglar mer än den tredje. Idag bjöd dagen på jobb å åter jobb å sen en öl :) först blev de jobb mellan 8.30-13.00 å sen 14.30-22.15 skönt att sluta tidigt när ...

Av sophie lamberg - 27 januari 2013 21:36

yes idag var det min tur att firas, 26år har jag hunnit med på denna jord. angelica påminde mig även om att de är min å henkes förlovningsdag idag. så grattis till mig/oss *2 =) 6 år har vi varit förlovade nu å tiden går tok fort. loye Y baby  ...

Av sophie lamberg - 23 januari 2013 17:20

Å vad jag vill att de ska vara fredag nu!!!! Då ska nämligen jag å mina fina sötaste raraste goaste härligaste bästisar åka till den stora staden å ängna mig åt de jag gör bäst just nu, planera bröllop!!! Vi ska gå på mässa. I Nacka-strand på lördag ...

Av sophie lamberg - 14 januari 2013 22:45

Nu är de 3 mån & 1 vecka sedan jag tog ett av mitt livs viktigaste beslut. Jag valde livet... Visst jag låg inte på döds bädden men hade stor risk att hamna där om jag fortsatt som jag gjorde. Nu är de 3 mån å 3 veckor sedan jag åt de jag älskar aldr...

Av sophie lamberg - 12 januari 2013 08:45

Yes idag är första gången vi ska träffas alla i brudföljet å gå igenom liten tankar & funderingar. Ska bli skoj :) igår på kvällen så satt jag å Henke å gick igenom de större bitarna som ska fixas å det som har fixats. Sen är ju budjeten en sort för ...

Presentation


Följ en 2 barn mors vardag genom bröllop planering, Operation, galenskap å pyssel

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards